Tisdag

Idag var det otroligt jobbig att ta sig ur sängen, men lyckades tillslut dra mig upp och iväg på skolan. Det har inte hänt så mycket spännande idag, jag och Blondie börjar bli sjuk på riktigt. Vi har faktiskt pluggat idag! Det är helt jävla fel. Men det går nog snart över, så det är ingen ingen större fara.
Efter skolan pluggade jag och Beccis lite innan vi gick till dollar. Vi hade inte hunne gå långt när vi träffade på Kennet och Patrik,  vi lyckades övertala dem att följa med på dollar och det kan man nästan säga var trevligt. Sedan gick vi och häntade Beccis grejer som låg kvar hos mig medan killarna gick hem till sig. Jag följde med Beccis och var bärhjälp och så satt jag där en liten stund med henne och katterna.
Så gick jag hem och fick My på besök. Tittade på Andra Avenyn och åt glass. Mysigt.

Nu sitter jag bara och gruvar mig för att hoppa in i duschen, det känns otroligt jävla jobbigt att bli blöt nu, och håret som inte torkar på evigheter. Och på det är jag sugen på något, men jag vet inte vad, en macka kanske? Eller bara lite te?



Nu är jag riktigt jävla förvirrad. Det värsta är att jag inte änns vet varför. Det finns ingen anledning över huvud taget! Det kommer bara resultera i en massa annan skit som tycker och inte kommer vilja försvinna. Jag vet hur det är, det är samma sak varje höst och de blir bara värre och värre. Om det tänker fortsätta i den riktningen vet jag inte om jag orkar med det över huvud taget. Men det löser sig, det gör det alltid. Mer eller minder.
Jag är juså jävla dum så det finns inte! Nu är det bäst för mig själv att jag tar mig i kragen och värkligen tar tag i saker och ting. Det kan inte fortysätt på det här sättet. Det går inte, jag vill inte. Men det är så svårt. Jag hatar värkligan att behöva vara ensam just nu, det är plågsammt. Tankarna snurrar runt i mitt huvud i en alldeles för hög hastighet och bara rör till det. Borde egentligen bara gå och gömma mig och inte komma fram förren till vintern.
Jag tänker på tok för mycket och orkar värkligen inte det nu så det får bli duschen istället.

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0