Nr8

Nu sitter jag uppe på Gröna och ska ha Information och Layout, vilket är otroligt jävla tråkigt, det är ungefär som data kursen vi läste ifjol. Inte alls kul. Sen har vi Företagsekonomi och där kommer vi få ha vikarie, vilket inte jag tycker om för jag ville prata med våran lärare som vi ska ha. Har prov imorgon dessutom! Och det tycker jag ikke om.

Ikväll ska jag nog lyckas terrorisera My, och hon hade visst tänkt göra det samma med mig.
Och den svikaren dissar mig imorgon för ett jävla föräldramöte! Så nu kanske Louise följer med mig till stan och tittar på Björn Gustavsson. Jag hoppas hon följer med. För jag vill inte åka ensam, i värsta fall får jag väl ta med farmor. Det skulle ju vara väldigt deprimerande att inte gå när jag har biljetter. Ingen som har lust att följa med om det blir kris?

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0