Nr4

Det är höst, behöver jag säga mer?
Jag börjar känna av min lilla höstdeprition, vilket inte känns så speciellt bra. Det är otroligt jobbigt att vara ensam för tillfället, tur att jag iaf har sällskap av Frida i helgen. Men sen blir det bli som vanligt igen. Det är riktigt hemskt att sova själv, för då  tänker man på tok för mkt. Och efter allt skit nu så är det värre än det brukar vara. Inte det att jag ångrar det som hände eller så, det gör jag inte. Men jag och min stora trut. I fortsättningen ska jag ikke öppna den om det inte är absolut nödvändigt! För jag vet precis vad ni anser, fast att ni inte säger någe om det. Jag har börjat inse att det bara är vissa som klarar av att ta  det på ett bra sätt. Nu har allt blivit så jävla fel och det blir ju inte bättre precis. Men bara så du vet,
JAG HAR INTE SAGT DET!!

Idag har jag varit duktig och tvättat kläder och sedan gick jag och Frida till Dollar. Sen har vi inte gjort så mkt, ätit pizza med Gumor och Gufar (Fridas mamma och pappa). Nu håller vi på och göra oss i ordning för kvällen (vet fortfarande inte vad som händer men det löser sig). Så nu ska vi prova hennes nya plattång. Men först ska jag flörta lite med pappa så han fyller på min mobil. Så busig jag är.

/Serena

Kommentarer
Postat av: Blondie

haha du lyckades tydligen flörta med din pappa i alla fall ;)

2008-10-11 @ 22:08:35
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0