Nr13

Sitter och planerar för da Jormers Halloweenparty, det kommer bli lite speciellt med tanke på att våran fest kommer hållas helgen innan Halloween. Nu på lördag med andra ord. För att alla våra Jormarsvänner ska ha chans att vara med. Det ska bli så jävla kul att parta med flickorna! Det är inte ofta det inträffer.
Sen blir det Ström igen helgen efter det. Härligt härligt. Och under veckan hoppas jag på en massa jobb.



Jag kan bara inte förstå vad det är som har gått så jävla fel! Hur kunde det bli så, hur kan det kännas så hemskt. Jag förstår inte änns varför jag bryr mig! Det borde jag verkligen inte göra, inte änns lite.
Hur fan kan jag vara såhär jävla dum? Jag bara förstör allt, och jag menar precis allt! Hur fan kan jag göra bort mig på det sättet som jag just gjort? Kan det bli värre? Det har jag svårt att tro.
Jag förstår inte änns varför jag försöker få alla tro att jag är glad och mår bra, för det gör jag inte. Men det verkar iaf som att jag lyckas, det är ingen som ser att något är fel, eller de säger iaf inget om det. Det är en av mina största tallanger, spela glad. Fast att jag egentligen inte förstår hur jag lyckas inför de närmaste, men det gör jag. Ska jag vara helt ärlig är jag faktiskt glad att jag lyckas, för jag vet inte om jag har så stor lust att tala om vad som snurrar runt i min hjärna för tillfället.

/Serena

Kommentarer
Postat av: Blondie :D

sv; Jag vette fan. strömsund kommer bli helt dött! fast dom få ha sina flaggor ifred i alla fall :D

2008-10-20 @ 22:21:41
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Blondie

DU ska veta att du kan prata med mig om allt!! du har ju fått stått ut med allt tjat om mina problem.. Jag finns här och vill lyssna!! <3

2008-10-20 @ 22:24:40
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: V

HAHA äru sur eller?

2008-10-22 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0