Spännande kväll

Gårdags kvällen var väldigt intressant. Det började med att Sandra kom till mig och Frida, sedan nör vi var färdig för att gå kom precis Elin. Vi lyckades efter en väldigt svår vägbeskrivning ta oss till Jahn, där var det mycket folk och ännu mer volym på stereon. Måste faktiskt erkänna att jag inte alls kännde många där och de jag kännde till känner mig som Johannes ex. Fick frågan "Var det inte du som var tillsammans med Johannes förut?" minst fyra gånger under kvällen.
Där trffade vi många nya och trevliga människor. Efter någon timme där gick jag, Frida och Elin till Christian mf. som var på en fest. Men när vi kom dit blev alla utkasstad, jag, Frida och Karro smög oss in på toa iaf, det var en historia för sig det. Men den kommer inte jag berätta nu.  Någon fick för sig att vi skulle gå på en fest längre bort, som jag tror inte existerade, men vi gick mort mot Hörnet men kom inte längre än till Tingvalla parkeringen. Där träffade vi på Jonte och Jolo var full och glad, han sjöng och dansade till "Jag är inte rädd för russin" vilket var roligt att se. Efter en stund kom det några till och då hade Christian bestämmt att vi skulle på fest hos Ingo och Bodil. Där träffade vi på ännu fler som vi inte kännde.
Killarna gick ut och skulle kolla på någon bil eller vad det nu var de skulle göra, det var bara jag, Frida, Stefan och Robin kvar där nere i källaren kvar. Stefan hittade en massa sprit och skulle supe ner Robin. Och efter en halv timme kunnde inte Stefan gå uppför trappen själv, knappt resa sig ur soffan, så Ingo tog honom på axeln och gick ut med honom. Väl ute på gården ligger det en blond tjej i en skottkärra och hon är helt borta. De inser att de måste göra något och när de inte lyckas få kontakt med henne kommer Ingos mamma och sätter henne i bilen och ringer akuten. Jag, Frida, Christian, Picko, Anders och hans brud gick därifrån så jag vet inte hur det blev med tjejen där. Vi satt i den stora rondellen,Frida hade både min och Pickos jacka och en tjock munkjacka på sig och fick för sig att ta av sig allt för att inte jag skulle frys, så när hon stod där i bara t-shirt och frös vägrade ju jag såklart att ta på mig alla dessa kläder, men tog tillslut min jacka när Christian hörde bråk från Hörnet och skulle gå dit. Innan vi kommit oss ner det var det lungt igen, men vi träffade på Styv och ett helt gäng till. Klockan var då runt fyra på morgonen så jag och Frida gick hem och la oss.

Jag måste säga att det var en väldigt kul kväll.

Sov till runt halv två idag,mamma ringde och frågade om vi ville fika med dem på Simonsson, så vi skyndade oss upp ur sängen och på med kläder, så blev vi bjuden på frukost. Sen har vi bara varit lata. Christian, Kim och Robin kom förbi en sväng. Christian var fortfarande full och drack sin apelsin jucie, som såklart var utblandad. Så kom Emma och strax efter gick pojkarna och vi flickor poppade popcorn och tittade på film.

Nu sitter jag och väntar på My, vi ska se på Andra Avenyn hade vi tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0