Länge sedan nu

Har inte skrivit på ett tag så det börjar nog bli tags nu. 
Tittar på en film som jag inte vet vad det är för något men så kom jag på att jag nog har läst den boken för det verkar så bekant. Men är lite för lat för att ta reda på saken. 

I Stockholm hade vi grymt kul, för det mesta iaf, kanske inte riktigt på dramaten och riksdagen men annars var det grymt! Jag och Blondie var på ett otroligt bushumör en kväll, så vi tok med oss flickorna ut på tunnelbane äventyr. Och så bestämmde vi oss för att dö, så vi sprang och så "poff" hade vi lagt oss ner mitt på gatan i Gamla Stan. På ett annat tunelbane äventyr var vi i Rinkeby och det var ... väldigt spännande, vi blev attakerad av invandrare. "Vad gör Svenskar här?"  sa de och när vi bara gick förbi började de kasta PENGAR på oss! Massvis med enkronor flög förbi och en träffade Blondie. 

Helgen tillbringade jag i Söderhamn, hos syster. Vi hade det myselimys mys med film och så, tyvärr var jag väldigt trött efter resan så jag somnade och missade slutet av filmen. Men så får hon skylla sig själv när hon tvingar upp mig klockan 7 på fredagmorgonen för att jag ska följa henne på skolna. Jag höll faktiskt på att somna på hennes engelska, så trött var jag. 

Nu är jag hemma igen och allt är som det ska. Ungefär. Ska nog åka hem till Jorm helgen, då blir det fredag kväll i Nordli hos Hege och Tor Audun och lördag kväll hos Pexo och Maria, fullt upp, men det verkar inte hända så mkt här i Ström häller Blondie och Louise sviker ju och åker hem på tävligt och Beccis fyller år på torsdag (så då blir det att baka tårta) så hon åker hem. 

Blondie! hjälp mig, En TÖNT kör runt här utanför och tror att han är något och du vet precis vad/vem jag menar!!!

/Serena

Kommentarer
Postat av: Blondie

haha coolingar! öppna dörren och släpp in dom vettja :D

2008-11-20 @ 21:46:05
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0