Tillbaka

Är tillbaka i Ström nu. Har faktiskt var här i några timmar, men har tillbringat dem med annat. Först for jag, mamma och Svante iväg på Hörnet och käkade pizza. Sen satt jag och My och tittade på Andra Avenyn och drack lite glögg, mycket mumsigt. Så gick hon hem och jag gick bort till Beccis och vi spelade kort, Kennet var även där och sedan kom även Patrik och Bävern. Det var trevligt men jag känner mig inte på så speciellt bra humör, vet inte riktigt varför men så är det. Blir nog bättre imorgon. Näv vi hade spelat chicago och plumpvar det dags att gå hem, men jag hade tur och fick äka bil med Bäver och Patrik. 

Nu har jag bäddat rent i sängen och ska nog ta en liten snabbdusch innan jag går och lägger mig. Men först ska jag försöka trycka i mig lite pencelin. 

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0