Söndag

Är tillbaka i Ström efter en helge hemma i Jorm. Beccis följde ju med mig och det var trevligt, vi spelade kort och pratade. Det var typ fullt med folk i huset nästan hela helgen, men så kan det bli ibland. Idag har vi bakat tunnbröd. Det vart kanongott! Sen vart det bussen tillbaka till Ström och jag och My har tillbringat kvällen genom att tittat på Andra Avenyn och ätit cheesbolles. Nu har jag väldigt tråkigt. Funderar nästan på att göra klart lite engelska, men det är så tråkigt! My har ju såklart gått upp till Sörgård, jag hoppas på att hon inte har ramlat ner i päråkern, det vore ju lite synd om byxorna skulle bli lite skitiga.

 Mamma hatar mig just nu. Men det har hon egentligen rätt till att göra, så det är väl inte så farligt. Det kommer att gå över. 

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0