Söderhamn igen

Sitter hos Sys och Evelina i Söderhamn nu, Jossan fyller år imorgon så vi ska gratta henne lite. Blir nog trevligt. Hon kommer nog bli mycket glad för presenten hon får av mig. Om jag inte mistar mig.

Sitter vi Evelinas dator nu, men misstänker att hon snart vill ha den tillbaka.

Jag och Sys har just bakat en väldigt MOBBAD smörgåstårta, men den blir nog väldigt god, men det beror ändast på mina halloweentomater. Och kul hade vi, TOKSKRATTA nästan hela tiden.

Känner mig iaf frisk nu och det ska bli gött och få komma tillbaka till vardagen. Träffa alla dessa människor jag saknat grymt. Och ändå är det bara en vecka jag fått vara utan dem.

Och jag är fan PANK, hur fan ska jag kunna handla någe när vi stannar för i Sundsvall?

/Serena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0