Nr31

Har just vart ute och ätit. Skulle ju äta på Dragonen, men det slutade med att vi gick på O´lareys och käkade där. Och det var gottigt, med chokladkaka med chokladglass och grädde till efterrätt. Tokgott!

Nu är vi iaf tilbaka i lägenheten och Jossan hade just en väldigt trevlig sånguppvisning, det var väl ....hmm...... bra. NOOOOT!!

Åker hem imorgon bitti, eller ja, vid 10 ungefär. Men vi gör ett stopp i Sundsvall och ska julhandla lite, jag har en känsla av att jag inte har någonting där att göra egentligen JAG ÄR FATTIG! Det känns inte bra. Använde mina sista hundralappar på min och syrrans nyårsklänningar. Dom är väldigt söta.


Den här bilden bjuder jag på....
(jag köpte inte den svarta, utan en som är mörkblå)


/Serena

Kommentarer
Postat av: jossan

DUUU JAG SJÖNG FINT JU!!!

2008-11-23 @ 10:50:51
URL: http://glaajossan.blogg.se/
Postat av: Blondie

finfina klänningar på söta flickor :)



när kommer du till ström?? :)

2008-11-23 @ 14:03:15
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0