Nr20

Sitter på spanskan nu, det är meningen att jag ska fixa texten till vårt drogarbete men jag vet itne riktigt hur bra det går för mig. Inte så speciellt bra skulle jag tro. Skriver lite kort om Heroin och det finns ju HUR mycket som hällst att skriva!

Sen ska vi ha hundra års natur, så otroligt tråkigt.

I vilket fall som hällst så längtar jag som fan till vi får till att göra om i lägenheten, ska disskutera det i helgen när jag åker hem. Har fått TV bänken nu oxå, här hur sugen som hällst på att öppna det lilla paketet som väger BARA 45 kg! Jag vill skruva ihop den, men det ska jag inte göra försen allt annat är klart.

Lilla Serena har lyckats skaffa Facebook även, inte för att jag förstår så mycket av det men hittar iaf åt massa folk jag känner. Lite kul kan det ju vara.

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0