Lördag - Josefins födelsedag

Jossans skola hade öppethus idag kl 10, så det vart ingen sovmorgon. Men så blev det ju smörgåstårta till frukost. Och den var faktskt väldigt god.
Efter att vi vart på skolan for vi och käkade lunch på E-center, coop cafeterian, innan vi handlade på Dollar. Jag och Jossan lyckades iaf att göra oss av med en hel del utav de julklappar som vi har. Sen vart det en sväng på ÖB innan vi åkte in på stan och Jossan fick sin riktiga present utav mig, (i morrse fick hon ändast en burk nugatti) Hon fick en super snygg klänning som jag visste att hon ville ha, och så köpte jag en i en annan färg till mig.

Nu är vi hemma, har just duschat och fixat oss inför den kommande födelsedagsmiddagen som vi ska ut på om en liten stund. Ska käka på Dragonen, ett väldigt mysigt ställe.

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0