Hem till Jorm imorgon

Beccis ska följa med mig hem till Jorm imorgon. Det ska bli kanonkul! Vi får åka med pappa efter skolan så vi slipper åla buss. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen, förutom att vi ska baka tunnbröd på söndag innan vi tar bussen tillbaka till Ström.

Idag var det julmarknad, hade tänkt gå dit, men det vart inte så. Skulle göra ett försök på att tvinga med Pernille och Henrik, men lyckades inte så bra med det utan blev sittande där i någon timme. Hoppas jag inte missade något. 

Nu har jag packat tills imorgon och allt är klart, förutom spanska pluggandet. Orkar verkligen inte med det. En massa jävla glosor som jag aldrig kommer kunna lära mig. Eller orkar inte bry mig om att plugga på iaf. 
Nu är det Navy CSI på tv, men det är ett gammalt avsnitt. Har redan sett det, så det kanske blir lite plugg iaf, om jag inte får för mig att sova ist. 

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0