GRATTIS BECCIS

Beccis fyller år idag, så vi har bakat tårta, det bliv dubbelt med tårta eftersom Kennet kom men en till tårta. Jag hade cyklat till Dollar och köpt en jättesöt nalle som hon fick i present av mig. Jag hade inget presentpapper så jag tog en påse och knöt ihop med guldsnöre ist, det blev mycket sött. Men innan vi åt tårta åt vi lite middag, jag lagade (i hennes kök) amerikanska pannkakor, vilket jag var URUSEL på, de blev bränd och bara helvete. Efter mycket slit kunde vi äta, det var jag, Beccis, Kennet och Viktoria som åt. Det ser ut som att vi alla överlevt de misslyckade pannkakorna, så det var nog inte så illa iaf. Så vart det tårta! 
Sen gick typ alla åt varsitt håll och jag orkade inte gå hem bara för att upptäcka att det inte finns något att göra, så jag gick upp på sörgård och hälsade på denice, my och pernille som också var där. Jag följde Pernille och gå hem till henne sen, vi hade en ganska seriös samtalsstund. Vilket det brukar bli ganska ofta när vi träffas, men idag var det annorlunda på något vis. Men jag vet inte hur. Men men.

Är på uselt humör, har vart det nästan hela kvällen men försökt att dölja det. Lyckades nog inget vidare. Jag förstår inte varför jag är på dårligt humör när Pernille för en gångs skull är ute och umgås med oss. 

Måste packa väskan inför hemresan imorgon och så måste jag även fixa till köket, rensa kylen och så. Är nog behövligt. 

Ska ju till Hege med familj imorgon kväll då, och på lördag blir det hem till Jorm och äta ostfondue hos Pexo och Maria. Har tonvis med saker att göra i helgen känns det som. Skulle ha försökt komma ner på Gäddede något också, eftersom att pappa kom hem ikväll. Men får väl se hur det går med den saken. 

Blondie, vi börjar få lite mycket at göra på engelskan nu. Jag känner mig lite duktig, för jag har faktiskt tagit hem papprena till Shakespeares uppgifterna, men har såklart inte orkat göra något. Kommer förmodligen att få ett stort jävla IG i engelska. Men whataaa, det finns viktigare saker att göra. 

Jag är trött men ändå inte sovatrött, vad är det för fel? 

/Serena

Kommentarer
Postat av: Blondie

Men ge dig!! du skulle ju vänta på mig med engelskan.. jag har inte gjort nå alls!! Och imorrn har jag redovisning på museum grejen, tror du jag har gjort nå eller?? Suck.. BLI FRISK OCH KOM TILLBAKA TILL SKOLAN NU, saknar dig ju!! :) <3

2008-11-20 @ 21:42:45
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0