Engelska

Nu sitter jag och Camille och faktiskt arbetar på engelskan, det måste vara första gången jag har gjort något på engelskan sen vi börjat skolan. Och det är ganska dårligt, ligger lite efter nu. Men det är inte så farligt.
Nu gör vi ett arbete om Borgvattnet, spökprästgården. Det är faktiskt lite spännande. Har hittat hur mycket fakta som hällst.
Och det här är inte den första lektionen idag som jag är duktig på, har faktiskt varit det hela dagen, fast att jag försov mig i morse och kom hela 25 minuter försent till spanskan.Det måste bero på att Blondie inte är här.

Åker hem efter skolan, är i Gäddede halv 6 och då hämtar Svante mig vid bussen och så åker vi till Nordli. That's niiice!

/Serena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0